Earht Hour + dagen

Idag så ska man släcka alla lampor i en halvtimme. Själv så ska man till kyrkan och vara där med Felicia och Emilia, eftersom det är otroligt fint när man släcker ner och bara ha levande ljus. Sen så ska man ställa fram klockan 1 timme klockan 2 inatt, så att det blir sommartid! =)




Idag så var jag och handlade med Mamma, jag hittade ett par skor jag visar det sist i inlägget. Vi köpte också en cyckel till Lucas. Jag sålde kvällsposten idag och känade hela 159:- på en halvtimme (?) väldigt bra, hahah :-D
Men nu så ska jag bara ta det lungt och sen på kvällen blir det kyrkan. Förresten så ska jag och min bloggvän Felicia med på ett konfirmationsläger där vi ska vara ledare så det kommer blir jätte skoj faktiskt!
Här är skorna:



- Ha det bääst! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0