lång långsam dag..

Shena!

kan börja berätta att jag inte har sovit ett piss inatt, det är sjukt. vakna upp helt genomförkyld och det suger!

Gick till skolan, och hade svenska och kom lite försent ;$ men det var iaf sjukt segt, vi kollade på någon film. Sen engelska med GÖRAN! :D
Sen idrott satt bara och kollade på för att jag var förkyld och ont i halsen ;/
Lunch, alltid lika roligt! <3
Sen svenska/so igen och det var seeeeeeeeeegt! :D
Sen kom jag hem gjorde lite musik, sen åt jag sen gick jag en runda med Mamma :)
kändes skönt, hon kan jag prata med allt om.. jag älskar dig Mammi! <3
Jag köpte grönsaker och dipp tänkte göra det ikv, men nej nu ska jag duscha vi hörs senare! :D
En bild på mig och min älskade mamma!



- Ha det bäst! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0