shena! =D



förlåt att jag var varit såå himla dålig på att blogga! :/

Men okej, mellan fredag till lördag så sov jag i trönninge och det var mysigt och trevligt! :D
sen så kom jag hem runt två tiden på lördagen och softade sen så träffade man bloggkändisen Felicia och handikappade ungen Nikita! ((:
Sen så färgade jag håret blondare och blev ganska nöjd! >.<
Men ajja, jag lever med det.. sen så blev det sängen osv..
Söndagen ut med tidningarna och sen så blev det maxi och sen till min älskade mormor som jag älskar så himla mkt, thihihi :D Och sen hem och så gick jag en runda med Erica och snackade massa gojja, och sen så käkade hon pizza, sen hem och doppa jordgubbar och mashmellow i smällt toblerone.. MUMS! :D Nu sitter jag och softa :)
jag bloggar kanske senare, puss! :D <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mår du denna tisdag?:D

2011-03-22 @ 10:48:13
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0